مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 16:302020-10-31اقتصادي

4500 فعال هلال احمر استان بوشهر در مقابله با کرونا مشارکت دارند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: بیش از چهار هزار و 500 نفر از اعضای فعال جمعیت هلال احمر استان بوشهر در برنامه های مقابله با کرونا مشارکت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر مناطق کم برخوردار استان بوشهر توزیع شده است.

خدمات دهی به 965 هزار مسافر وی گفت: 965 هزار نفر از مسافرین در مبادی ورودی شهرها در قالب 356 هزار و 550 خودرو در اسفند 1398 لغایت پایان فروردین 1399 از خدمات عام المنغعه جمعیت هلال احمر استان بوشهر بهره برده اند.

حاجیانی در ادامه از تست تب سنجی ارباب رجوع ها در همه شعب هلال احمر استان بوشهر از ابتدای شیوع کرونا تا کنون خبر داد و افزود: در حال حاضر طرح آمران سلامت با محوریت درخواست از مردم برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک در دست اجرا است که از تاریخ پنجم آبان تا 15 آبان ادامه دارد.

وی گفت: 40 پایگاه هلال احمر در سطح استان و محل های پر تراکم شهرها جهت تشویق مردم به زدن ماسک و همچنین توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده به مردم در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از تهیه و توزیع تعداد 30 هزار عدد ماسک و تعداد سه هزار عدد الکل ضد عفونی خبر داد و افزود: این مواد برای افراد دارای بیماری خاص با هماهنگی انجمن بیماری های خاص توسط معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان بوشهر انجام و توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4500 فعال هلال احمر استان بوشهر در مقابله با کرونا مشارکت دارند

4500 فعال هلال احمر استان بوشهر در مقابله با کرونا مشارکت دارند