مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 15:352020-10-31اجتماعي

سلامت روستاییان اطراف صفیره ، در هاله ای از دود


سرپرست مرکز بهداشت شرق اهواز با تاکید بر لزوم رفع مشکلات بهداشتی محل دفن پسماندهای شهرداری اهواز، سلامتی ساکنین روستاهای مجاور را اولویت مجموعه بهداشت دانست.

- دکتر آرش یلالی در حاشیه بازدید از محل دفن پسماندهای شهری اهواز در سایت صفیره، با اشاره به آلودگی هوای ناشی از آتش سوزی در محل دفن پسماندها، اظهار کرد: به دلیل دفن غیراصولی، پس از تجزیه پسماندها گازهای حاصل از زیر زمین خارج و بر اثر فعل و انفعالات تحت تاثیر عوامل جوی، آتش سوزی هایی رخ می دهد که در برخی مواقع دود ناشی از آن تا شعاع چندین کیلومتر را در بر می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز بهداشت شرق اهواز، وی با بیان اینکه محل دفن پسماندها، نباید سلامت مردم روستاهای مجاور را تهدید کند، افزود: این رخداد، تنفس را برای ساکنین مناطق اطراف مشکل و سلامتی آنان را به شدت تهدید می کند که باید این معضل حل شود.

سرپرست مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: عدم تفکیک صحیح پسماندها در منزل، تعطیلی و بلاتکلیفی کارخانه پردازش در سایت پسماند، دسترسی زباله گردها به پسماندهای قابل بازیافت و تلنبار کردن آن ها در انبارهای غیرمجاز، از جمله مشکلات موجود در این مسیر است که انتظار می رود با مدیریت صحیح شهرداری اهواز در کوتاه ترین زمان ممکن ساماندهی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت روستاییان اطراف صفیره ، در هاله ای از دود

سلامت روستاییان اطراف صفیره ، در هاله ای از دود