مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 15:302020-10-31پزشكي

بروز آثار کاهش رعایت پروتکل ها در خوزستان در 2 هفته آینده


استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی در طول هفته های گذشته کاهش پیدا کرده است و روند رعایت کردن پروتکل ها در ادارات در اماکن و غیره نیز کاهش پیدا کرده است و خدای نکرده ظرف دو هفته آینده اثرات آن بروز خواهد داشت.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی در طول هفته های گذشته کاهش پیدا کرده است و روند رعایت کردن پروتکل ها در ادارات در اماکن و غیره نیز کاهش پیدا کرده است و خدای نکرده ظرف دو هفته آینده اثرات آن بروز خواهد داشت.

غلامرضا شریعتی در پایان نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که امروز (10 آبان ماه) برگزار شد، توضیح داد: شرایط استان خوزستان به شکلی است که روند ابتلا به بیماری بالا اما کنترل شده و شیب افزایشی، ملایم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری خوزستان، وی افزود: زمانی می توانیم خوشحال باشیم که رقم ابتلا را به سمت کاهش پیش ببریم.

تا این روند به سمت کاهش پیش نرود ما همچنان گرفتار هستیم و بیماران و بستری ها و تلفات جدید را در میزانی که متاسفانه میزان کمی هم نیست، خواهیم داشت.

استاندار خوزستان گفت: به صورت نسبی نسبت به کشور شرایط مناسب تری داریم اما استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی در طول هفته های گذشته کاهش پیدا کرده است و روند رعایت کردن پروتکل ها در ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروز آثار کاهش رعایت پروتکل ها در خوزستان در 2 هفته آینده

بروز آثار کاهش رعایت پروتکل ها در خوزستان در 2 هفته آینده