مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:352020-10-31پزشكي

رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش عنوان کرد؛نگاه آفندی ارتش به کووید-19


رییس اداره بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی نیروی زمینی ارتش مبارزه صحیح با کووید-19 را نیازمند یک وحدت رویه دانست و گفت: نیروی زمینی از روز نخست با نگاهی آفندی به این ویروس نگریست و اقدامات این نیرو مبارزه ای بود.

- رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش عنوان کرد؛نگاه آفندی ارتش به کووید-19 رییس اداره بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی نیروی زمینی ارتش مبارزه صحیح با کووید-19 را نیازمند یک وحدت رویه دانست و گفت: نیروی زمینی از روز نخست با نگاهی آفندی به این ویروس نگریست و اقدامات این نیرو مبارزه ای بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ دوم پزشک بهزاد مؤذنی رییس اداره بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی نیروی زمینی ارتش، برنامه ریزی و همدلی را نیازهای یک مبارزه تمام عیار دانست و تاکید کرد: دستورات ارائه شده از قرارگاه زیستی باید مو به مو اجرایی شود تا نتیجه مطلوب حاصل گردد.

وی هفته وحدت را فال نیکی بر اجرای همدلانه ی دستورات مبارزه با کرونا خواند و افزود: در زمان جنگ نیز وظایف همگان روشن و مشخص بود و مردم در تکیه ها و حسینیه ها جمع می شدند و برای پشتیبانی جنگ اقداماتی خوب را انجام می دادند.

سرتیپ دوم مؤذنی از مردم درخواست کرد رعایت فواصل اجتماعی، زدن ماسک و شستشوی دست را جدی بگیرند و تأکید کرد: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش عنوان کرد؛نگاه آفندی ارتش به کووید-19

رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش عنوان کرد؛نگاه آفندی ارتش به کووید-19