مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:302020-10-31پزشكي

اعزام پزشکان و پرستاران پاسدار به مراکز درمانی برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از اعزام پزشکان و پرستاران پاسدار به مراکز درمانی برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی خبر داد.

- خرم آباد- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از اعزام پزشکان و پرستاران پاسدار به مراکز درمانی برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مرتضی کشکولی امروز شنبه در حاشیه جلسه مشترک رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از اعزام پزشکان و پرستاران پاسدار به مراکز درمانی استان به منظور افزایش توان درمانی بیماران کرونایی خبر داد.

وی، گفت: بر این اساس معاون درمان دانشگاه نیازهای انسانی مراکز درمانی به تفکیک شهرستان های مختلف استان را طی روزهای آینده به سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اعلام خواهد کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، بیان داشت: همچنین پزشکان و پرستاران بسیجی که در استخدام دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیستند و دانشجویان بسیجی این دو رشته که در سال پایانی فارغ التحصیلی قرار دارند برای حضور و خدمات درمانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان که درمان بیماران کرونایی را انجام می دهند فراخوان خواهند شد.

سردار کشکولی با اشاره به اختصاص چند سوله ورزشی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان برای تجهیز شدن به تخت های بیماران کرونایی، گفت: تخصیص بخش هایی از چند در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام پزشکان و پرستاران پاسدار به مراکز درمانی برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی

اعزام پزشکان و پرستاران پاسدار به مراکز درمانی برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی