مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:302020-10-31پزشكي

گلستان در وضعیت قرمز کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به قرار گرفتن 6 شهر استان در وضعیت قرمز کرونا، گفت: با افزایش شمار بیماران بستری استان، در مجموع استان به وضعیت قرمز کرونا بازگشت.

- ایسنا/گلستان رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به قرار گرفتن 6 شهر استان در وضعیت قرمز کرونا، گفت: با افزایش شمار بیماران بستری استان، در مجموع استان به وضعیت قرمز کرونا بازگشت.

عبدالرضا فاضل در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گلستان، اظهار کرد: در 6 هفته گذشته وضعیت خوبی از نظر شیوع کرونا در استان داشتیم اما در حال حاضر با کمی افزایش بیماران بستری در بیمارستان ها روبه رو هستیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر 330 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 58 بیمار در بخش مراقبت های ویژه و 29 بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: شهرهای آزادشهر، بندر ترکمن، بندر گز، گرگان، مینودشت و مراوه تپه در وضعیت قرمز کرونا هستند.

فاضل افزود: رامیان، کلاله، گالیکش و گنبدکاووس در وضعیت نارنجی و مابقی شهرها در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

وی گفت: طی 24 ساعت گذشته 3 بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند و با این تعداد، شمار جان باختگان ناشی از کرونا در استان به 1024 نفر رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان در وضعیت قرمز کرونا

گلستان در وضعیت قرمز کرونا