مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-31پزشكي

ارزیابی اثرات تغییر اقلیم بر سلامت ایرانیان


رییس دانشگاه سمنان از اجرای طرح ارزیابی اثرات تغییر اقلیم بر سلامت در ایران با همکاری وزارت علوم و مشارکت اساتید دانشگاههای مختلف کشور با محوریت این دانشگاه خبر داد .

- با همکاری دو دانشگاه سمنان و 7 دانشگاه معتبر دیگر انجام می شود؛ ارزیابی اثرات تغییر اقلیم بر سلامت ایرانیان ایسنا/سمنان رییس دانشگاه سمنان از اجرای طرح ارزیابی اثرات تغییر اقلیم بر سلامت در ایران با همکاری وزارت علوم و مشارکت اساتید دانشگاههای مختلف کشور با محوریت این دانشگاه خبر داد .

دکتر مسعود نصیری زرندی 10 آبان ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اهمیت اثرات تغییر اقلیم بر سلامت در کشور، مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دانشگاه سمنان برای همکاری در پروژه ملی ارزیابی آسیب پذیری سلامت ناشی از تغییر اقلیم و تعیین اقدامات استراتژیک در جمهوری اسلامی ایران دعوت به همکاری کرده است.

وی افزود: این پروژه با حمایت مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مشارکت اساتید دانشگاه های مختلف کشور شامل دانشگاه های علوم پزشکی سمنان، تهران، تبریز، شهید بهشتی، گیلان، جندی شاپور، انستیتو تغذیه، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه سمنان در شش استان پایلوت اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی اثرات تغییر اقلیم بر سلامت ایرانیان

ارزیابی اثرات تغییر اقلیم بر سلامت ایرانیان