مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:152020-10-31پزشكي

نگرانی وزارت بهداشت از برگزاری جشن های عروسی و مولودی خوانی


سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن ابراز نگرانی از برگزاری جشن های عروسی و مولودی خوانی در استان کردستان، گفت: روند کرونا در این استان صعودی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان کردستان، اظهار داشت: موارد ابتلاء و بستری روزانه در استان کردستان مجدداً روند صعودی به خود گرفته و این روند افزایشی با شیب تند و نگران کننده ای در حال امتداد است.

وی افزود: در حال حاضر شهرستان های بانه، بیجار، سقز، سنندج، کامیاران و مریوان در این استان در وضعیت قرمز، شهرستان قروه در وضعیت هشدار یا پرخطر و شهرستان های دهگلان و دیواندره در وضعیت زرد و خطر متوسط بیماری قرار دارند.

لاری ادامه داد: تمامی شهرستان های قرمز استان کردستان در فهرست شهرستان های دارای وضعیت حاد و خطرناک بیماری کووید 19 هستند که لزوم نظارت بر اجرای صحیح محدودتی های ویژه ستاد ملی در شهرستان های یاد شده از سوی مسئولان استانی، ضروری است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در هفته گذشته میانگین بروز هفتگی موارد مثبت بستری در استان کردستان، حدود 45 نفر به ازای هر 100 هزار نفر گزارش شده است که این عدد از میانگین کشوری بالاتر است.

همچنین میانگین بروز هفتگی موارد مرگ و میر ناشی از کرونا در هفته گذشته، حدود 41 نفر به ازای هر یک میلیون نفر بوده است که این شاخص هم از میانگین کشوری بالاتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی وزارت بهداشت از برگزاری جشن های عروسی و مولودی خوانی

نگرانی وزارت بهداشت از برگزاری جشن های عروسی و مولودی خوانی