مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 10:302020-10-31بين الملل

بار دیگر محدودیت های ترامپ علیه تیک تاک متوقف شد


قاضی دادگاه منطقه ای آمریکا در پنسیلوانیا در حکمی اجرای یک سری محدودیت های پیشنهاد شده از سوی دولت واشنگتن با هدف محدود کردن استفاده از اپلیکیشن چینی تیک تاک در این کشور را متوقف کرد.

- قاضی دادگاه منطقه ای آمریکا در پنسیلوانیا در حکمی اجرای یک سری محدودیت های پیشنهاد شده از سوی دولت واشنگتن با هدف محدود کردن استفاده از اپلیکیشن چینی "تیک تاک" در این کشور را متوقف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ظاهرا این تصمیم قاضی وندی بیتلزتون از دادگاه منطقه ای آمریکا در پنسیلوانیا در پاسخ به شکایت تنظیم شده توسط سه سازنده محتوا که اپلیکیشن تیک تاک منبع اصلی درآمد آنهاست، اتخاذ شده است.

در این حکم آمده است: شاکیان بر اپلیکیشن تیک تاک برای گذران هزینه زندگی خود تکیه دارند.

بدون دسترسی به اپلیکیشن تیک تاک شاکیان دسترسی به کل دنبال کنندگان خود و همچنین دسترسی به فرصت های حرفه ای را که تیک تاک به آنها ارائه می کند، از دست می دهند.

در سپتامبر سال جاری میلادی، قاضی کارل نیکولز از دادگاه منطقه ای آمریکا در واشنگتن ممنوعیت دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور این کشور بر اپلیکیشن تیک تاک را مسدود کرد و به این اپلیکیشن اجازه داد تا در نقاط مختلف آمریکا قابل دانلود باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بار دیگر محدودیت های ترامپ علیه تیک تاک متوقف شد

بار دیگر محدودیت های ترامپ علیه تیک تاک متوقف شد