مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 10:252020-10-31بين الملل

پوشش اخبار انتخابات 2020 آمریکا با جلیقه ضدگلوله


روزهای پس از اعلام نتیجه انتخابات 2020 آمریکا، روزهایی است که می تواند آبستن خشونت های ناشی از تحمل نشدن نتیجه انتخابات از سوی برخی گروه ها و به مراتب گسترده از خشونت های ماه ها و هفته های اخیر در ایال مختلف این کشور باشد.

- رسانه های آمریکایی احتمال داده اند که پس از برگزاری انتخابات سوم نوامبر، 9 گروه شبه نظامی در دستکم 5 ایالت خشونت و درگیری را آغاز خواهند کرد.

پوشیدن جلیقه ضد گلوله، کلاه خود و زدن ماسک برای خبرنگارانی که در اقصای نقاط جهان بویژه کانون های بحرانی به پوشش خبری می پردازند امر بدیهی است اما خبرنگاران برخی رسانه های مطرح جهان از ضرورت استفاده از این وسایل برای پوشش خبری انتخابات 2020 آمریکا سخن می گویند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، «استفان جی اَدلر» (Stephen J Adler) سردبیر ارشد خبرگزاری رویترز دراین باره می گوید: به خبرنگارانی که به پوشش اخبار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می پردازند، به آنها جلیقه ضد گلوله و گاز ضدماسک داده شده.

در همین حال رسانه های آمریکا درباره احتمال وقوع درگیری و آشوب در روز انتخابات آمریکا و یا پس از اعلام نتایج آن گزارش های زیادی منتشر کرده اند.

این مطلب که در تارنمای خبری «پرس گزت» (Press Gazette) که مقر آن در لندن است، منتشر شده می نویسد: برای آژانس های خبری همچون رویترز داشتن بسته ای از لوازم حفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش اخبار انتخابات 2020 آمریکا با جلیقه ضدگلوله

پوشش اخبار انتخابات 2020 آمریکا با جلیقه ضدگلوله