مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:452020-10-31بين الملل

تعهد رهبران چین برای تبدیل شدن به قدرت فناوری متکی به خود


هم زمان با پایان نشست چهار روزه دولت پکن با هدف تعیین سیاست های این کشور برای پنج سال آتی، رهبران چین متعهد شدند تا به یک قدرت تکنولوژی متکی به خود تبدیل شوند و به تقویت ظرفیت ها و توانایی های دفاعی ادامه دهند.

- تعهد رهبران چین برای تبدیل شدن به قدرت فناوری "متکی به خود" هم زمان با پایان نشست چهار روزه دولت پکن با هدف تعیین سیاست های این کشور برای پنج سال آتی، رهبران چین متعهد شدند تا به یک قدرت تکنولوژی "متکی به خود" تبدیل شوند و به تقویت ظرفیت ها و توانایی های دفاعی ادامه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه دیلی تلگراف، بیانیه منتشر شده در پایان این نشست تنها رئوس مطالب را عنوان کرد و جزییات کامل تا بهار سال آینده، زمانی که پارلمان چین برای تایید این برنامه ها جلسه سالانه خود را برگزار می کند، منتشر نمی شود.

گرچه پکن طی سال های اخیر تقویت تکنولوژی پیشرفته خود و ساخت ظرفیت ها را در اولویت قرار داده تا کمتر به واردات های خارجی وابسته باشد، اما این تلاش هم زمان با تشدید تنش ها با آمریکا جان تازه ای می گیرد.

پس از آنکه واشنگتن تعرفه هایی را بر واردات و صادرات کالاهای چینی اعمال کرد و دسترسی به قطعات را محدود ساخت، زنجیره تامین برای شرکت های فن آوری چینی قطع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد رهبران چین برای تبدیل شدن به قدرت فناوری متکی به خود

تعهد رهبران چین برای تبدیل شدن به قدرت فناوری متکی به خود