مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:402020-10-31بين الملل

مواضع احتمالی بایدن و ترامپ درباره روابط تهران-واشنگتن پس از پیروزی


یک اندیشکده انگلیسی در تحلیلی به مواضع احتمالی جو بایدن و دونالد ترامپ درباره روابط تهران-واشنگتن پس از پیروزی هر یک در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پرداخت.

- یک اندیشکده انگلیسی در تحلیلی به مواضع احتمالی جو بایدن و دونالد ترامپ درباره روابط تهران-واشنگتن پس از پیروزی هر یک در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اندیشکده RUSI (مطالعات امنیتی و دفاعی انگلیس)، روابط ایران و آمریکا در یک بن بست قرار دارد.

اعمال فشار واشنگتن برای از بین بردن توافق هسته ای با تلاش آن برای اعمال تحریم های سازمان ملل علیه ایران، آخرین شور و حرارت کارزار فشارحداکـثری آمریکا علیه ایران بود.

ایران با تشویق اروپا موضع صبر استراتژیک را اتخاذ کرده است که شامل عدم درگیر شدن یا واکنش دادن به اقدامات آمریکاست و گمان برده می شود که حداقل تا پایان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در هفته بعد به قوت خود باقی باشد.

در این گزارش با بیان این که احتمال دارد دونالد ترامپ رییس جمهور فعلی آمریکا در دور دوم ریاست جمهوری نیز پیروز شود، در این مورد، برای ایران دو سناریو تعریف کرده و آمده است: اول این که ممکن است ترامپ به سیاست کارزار فشار حداکثری اش ادامه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواضع احتمالی بایدن و ترامپ درباره روابط تهران-واشنگتن پس از پیروزی

مواضع احتمالی بایدن و ترامپ درباره روابط تهران-واشنگتن پس از پیروزی