مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-31دانش

شیوه نامه راه اندازی آزمایشگاه های دانشگاه آزاد ابلاغ شد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بخشنامه ای، «شیوه نامه راه اندازی و بهره برداری از آزمایشگاه ها و کارگاه های مرکزی (تحقیقاتی/کاربردی) دانشگاه آزاد اسلامی» را ابلاغ کرد.

- رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بخشنامه ای، شیوه نامه راه اندازی و بهره برداری از آزمایشگاه ها و کارگاه های مرکزی (تحقیقاتی/کاربردی) دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، محمدمهدی طهرانچی شیوه نامه راه اندازی و بهره برداری از آزمایشگاه ها و کارگاه های مرکزی (تحقیقاتی/کاربردی) دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کرد.

در این بخشنامه تأکید شده است با توجه به اینکه توسعه شبکه آزمایشگاهی، تحقیقاتی و کارگاهی درآمدزای دانشگاه و بهره برداری از ظرفیت های ساختاری و تجهیزاتی از اولویت های راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی است، توجه و اهتمام ویژه به راه اندازی و بهره برداری بهینه از این حوزه ها از برنامه های اصلی شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه است.

تفکیک منطقی آزمایشگاه ها/کارگاه های مرکزی از آزمایشگاه ها و کارگاه های صرفاً آموزشی، افزایش درآمدهای غیرشهریه ای دانشگاه از طریق مشارکت با بخش خصوصی و دولتی در حوزه آزمایشگاه ها/کارگاه های مرکزی، ایجاد مدیریت متمرکز و یکپارچه در حوزه آزما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه نامه راه اندازی آزمایشگاه های دانشگاه آزاد ابلاغ شد

شیوه نامه راه اندازی آزمایشگاه های دانشگاه آزاد ابلاغ شد