مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:502020-10-31دانش

شکل استفاده از آب های گرم معدنی اردبیل تغییر می کند


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از کاربردی سازی علوم انسانی با ایجاد دانشکده صنایع خلاق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از کاربردی سازی علوم انسانی با ایجاد دانشکده صنایع خلاق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل خبر داد.

اسحق رسولی در حاشیه بازدید خبرنگاران از مراکز فناوری دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی این است که آموزش را به شکل کارآفرینی و مهارت آموزی تبدیل کند، گفت: ظرفیت های مناسبی در این راستا فعال شده است تا برای تمام رشته ها و گروه ها فضایی فراهم شود تا استاد و دانشجو در شرایط موجود عینیت و عمل آموزش های نظری را مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه در همین راستا مراکز رشد واحدهای فناوری و سراهای نوآوری ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: در سراهای نوآوری فضایی فراهم شده تا تمامی ایده ها توسط صاحبان آنها از داخل و خارج دانشگاه به محصول و خدمت تبدیل شود.

رسولی اضافه کرد: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل دارای 45 واحد فناور و دو شرکت دانش بنیان و 32 محصول فناور و دانش بنیان است که تجاری شده و وارد بازار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل استفاده از آب های گرم معدنی اردبیل تغییر می کند

شکل استفاده از آب های گرم معدنی اردبیل تغییر می کند