مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 05:552020-10-31دانش

نشریه «اسلام و علوم اجتماعی» در پایگاه بین المللی DOAJ نمایه شد


دوفصلنامه علمی پژوهشی «اسلام و علوم اجتماعی» که توسط پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منتشر می شود در پایگاه بین المللی DOAJ نمایه شد.

- دوفصلنامه علمی پژوهشی اسلام و علوم اجتماعی که توسط پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منتشر می شود در پایگاه بین المللی DOAJ نمایه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با پیگیری های انجام شده نشریه اسلام و علوم اجتماعی نیز همانند پنج نشریه دیگر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در پایگاه معتبر بین المللی دواج (DOAJ) نمایه شد و از طریق لینک ذیل ایندکسینگ قابل مشاهده است.

تمامی مقالات این نشریه در پایگاه فراداده های این ایندکس بین المللی آپلود خواهد شد و در دسترس مخاطبان این پایگاه قرار می گیرد.

مهدی غلامی رییس گروه همکاری های علمی بین المللی پژوهشگاه در این باره گفت: فرم های 21 گانه ارائه درخواست نمایه سازی به زبان انگلیسی جهت ارائه اطلاعات مورد نیاز ارزیابان دواج و اطلاعات تخصصی با کدهای اختصاصی بین المللی توسط این گروه تکمیل و ارائه شد و با پیگیری های مکرر ارزیابی مجدد این نشریه پیش از موعد شش ماهه انجام شد.

بدین ترتیب، نشریات پژوهشگاه وارد فرایند سطح بالای نمایه سازی بین المللی قرار گرفته و زمینه ارائه درخواست به نمایه های سطح بالاتر مهیا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشریه «اسلام و علوم اجتماعی» در پایگاه بین المللی DOAJ نمایه شد

نشریه «اسلام و علوم اجتماعی» در پایگاه بین المللی DOAJ نمایه شد