مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 05:452020-10-31دانش

پست ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در ایام کرونا را عهده دار شد


مدیر کل پست استان اصفهان از اجرای تفاهم نامه همکاری پست با مراکز دانشگاهی در استان و کشور جهت ثبت نام دانشجویان جدید الورود دانشگاه های دولتی و آزاد خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیر کل پست استان اصفهان از اجرای تفاهم نامه همکاری پست با مراکز دانشگاهی در استان و کشور جهت ثبت نام دانشجویان جدید الورود دانشگاه های دولتی و آزاد خبر داد.

حمید باقری با اعلام این خبر، اظهار کرد: در راستای وظایف ذاتی شرکت ملی پست در کاهش ترددهای مردم در دوران کرونایی توافق نامه ای بین پست و تعدادی از دانشگاه های دولتی استان و تمام واحد های دانشگاه آزاد در سراسر کشور جهت ثبت نام و ارسال مدارک دانشجویان جدیدالورود، منعقد شد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال برای نخستین بار ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه های دولتی وآزاد در تمام ادارات و دفاتر پست دولتی انجام می شود.

مدیرکل پست استان اصفهان ادامه داد: به منظور حفظ سلامت دانشجویان ورودی های جدید، پست استان شرایطی را فراهم کرده تا با حفظ پروتکل های بهداشتی دانشجویان جدیدالورود با مراجعه به ادارات و دفاتر پست دولتی در سطح استان ثبت نام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل پست استان اصفهان، وی گفت: همکاران پست در دفاتر دولتی موظف به دریافت مدارک هویتی و تحصیلی دانشجویان جدیدالورو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پست ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در ایام کرونا را عهده دار شد

پست ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در ایام کرونا را عهده دار شد