مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 05:202020-10-31بين الملل

خشونتی که بر ضعیفه ها می رود...


خشونت علیه زنان تنها به کتک زدن و تنبیه های جسمی ختم نمی شود بلکه کلمات توهین آمیز یا شک و بدبینی که در میان جماعت مردانه آن را خوش غیرتی می دانند همان خشونتی است که بر زن یا به اصطلاح رایج میان مردان ضعیفه اعمال می شود و هیچ گاه هیچ کس نمی فهمد این .

- ایسنا/بوشهر خشونت علیه زنان تنها به کتک زدن و تنبیه های جسمی ختم نمی شود بلکه کلمات توهین آمیز یا شک و بدبینی که در میان جماعت مردانه آن را خوش غیرتی می دانند همان خشونتی است که بر زن یا به اصطلاح رایج میان مردان "ضعیفه" اعمال می شود و هیچ گاه هیچ کس نمی فهمد این زنان از چه درد می کشند و چه می خواهند و یا چه رویاهایی در سر دارند.

زنی که پایگاه های اجتماعی و اقتصادی خود را رها کرده و وارد پیوند زناشویی می شود در رویارویی با خشونت مرد، از ترک شدن و بی آبرویی و نابسامانی های اجتماعی و اقتصادی بعد از آن می ترسد و هنگامی که به این نتیجه می رسد که بدون مردش حمایت فرهنگی اجتماعی و اقتصادی نخواهد داشت به خود می قبولاند که زندگی او همین است و با خشونت می سازد! بخش اعظم جامعه را زنانی تشکیل داده اند که هیچ از خود و حقوقشان نمی دانند و زن خوب را در کدبانو بودن و شستن و رفتن و پختن و بچه داری می دانند و دلشان خوش است چه موجودات از خود گذشته پاکی هستند و بهشت زیر پای آنها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشونتی که بر ضعیفه ها می رود...

خشونتی که بر ضعیفه ها می رود...