مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 05:202020-10-31پزشكي

حمایت های عاطفی سپری برای مقابله با کرونا


عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با تغذیه مناسب، خواب کافی و حمایت های عاطفی از کودکان و سالخوردگان، مسیر مقابله با ویروس کرونا را هموار کنیم.

- با اقدام خودسرانه جان خود و بیمار کرونایی را به خطر نیاندازید؛ حمایت های عاطفی سپری برای مقابله با کرونا ایسنا/زنجان عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با تغذیه مناسب، خواب کافی و حمایت های عاطفی از کودکان و سالخوردگان، مسیر مقابله با ویروس کرونا را هموار کنیم.

شمس الدین اطهاری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حال حاضر گسترش ویروس کرونا یکی از نگرانی های موجود در کشور است، اظهار کرد: با توجه به گسترش مرگ و میر ناشی از بیماری کووید - 19 و بازتاب اخبار درگیری جوامع مختلف و وضعیت قرمز اکثر شهرها، استرس زیادی به اکثر خانواده به خصوص افرادی که سابقه بیماری زمینه ای دارند وارد شده و می تواند سبب تضعیف سیستم ایمنی افراد می شود.

وی با بیان اینکه در شرایط اخیر پاندمی کرونا، استرس و اضطراب می تواند زمینه ساز درگیری افراد و افزایش استعداد ابتلا به انواع عفونت ها از جمله کرونا ویروس شود، افزود: زنجانی ها باید در وهله اول آرامش روانی خود را حفظ کرده و سعی در کنترل استرس خود داشته باشند تا با تقویت سیستم ایمنی بتوانند در بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت های عاطفی سپری برای مقابله با کرونا

حمایت های عاطفی سپری برای مقابله با کرونا