مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 05:102020-10-31سياسي

توصیه کارشناسانه به والدین برای حضور فرزندان در فضای مجازی


درک شرایط کودک، تعیین زمان بندی مناسب برای حضور در فضای مجازی و همراهی هنگام استفاده از برنامه های این فضای نوین، - حجت الاسلام علی سرلک عضو هیأت علمی دانشگاه هنر، در گفت و گو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، با اشاره به حقوق کودکان و نوجوانان در فضای مجازی، اظهار داشت: آنچیزی که در هر تغییر و تصرفی به مخاطبان به ویژه کودکان کمک می کند،درک شرایط شان است؛ کودکانی که زبان شان، زبان عاطفه و احساسات است.

وی ادامه داد: والدین زمانی که مشاهده می کنند که فرزندان شان بیش از حد در فضای مجازی حضور دارند و فعالیت هایش شان افراطی است، باید با برخورد مناسب به فرزندان شان بگویند که ما درک می کنیم که شما دوست دارید ساعت ها این بازی را در فضای مجازی انجام دهید.

عضو هیأت علمی دانشگاه هنر تصریح کرد: رفتار والدین با فرزندان شان در همه موارد به ویژه در خصوص حضور کودکان شان در فضای مجازی باید به دور از خشونت باشد؛ چراکه برخورد خشونت آمیز و دور نگهداشتن فرزندان شان از فضای دیجیتال، اثر عکس می گذارد.

وی بیان کرد: موضوع دیگری که والدین باید در خصوص حضور فرزندان شان در فضای مجازی رعایت کنند، تعیین زمان بندی مناسب است؛ یعنی کودکان و نوجوانان به غیر از ارتباطات آموزشی که باید در فضای مجازی حضور داشته باشند، باید توسط والدین زمان بندی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه کارشناسانه به والدین برای حضور فرزندان در فضای مجازی

توصیه کارشناسانه به والدین برای حضور فرزندان در فضای مجازی