مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 05:052020-10-31سياسي

چرا زوجین نباید از استراتژی قهر استفاده کنند؟


یک روانشناس، قهر کردن را سبک مقابله ای در مواجهه با عدم برآورده شدن خواسته ها و نیازها دانست و خاطرنشان کرد: برخی از زوجین در مقابل همسر خود استراتژی فاصله گرفتن را در پیش می گیرند تا بتوانند با موضوع کنار بیایند.

- ایسنا/گیلان یک روانشناس، قهر کردن را سبک مقابله ای در مواجهه با عدم برآورده شدن خواسته ها و نیازها دانست و خاطرنشان کرد: برخی از زوجین در مقابل همسر خود استراتژی فاصله گرفتن را در پیش می گیرند تا بتوانند با موضوع کنار بیایند.

قربانعلی یحیایی در گفت وگو با ایسنا، شخصیت انسان در بزرگسالی را وابسته به دوران کودکی او دانست و اظهار کرد: در روانشناسی اگر به دنبال بررسی لایه های عمیق شخصیت هر فرد هستیم، باید دوران کودکی او به ویژه شش سال اول زندگی را مهم تلقی کنیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از الگوهای رفتاری موجود در افراد ریشه بین نسلی دارد، تصریح کرد: فرزندان تحت تاثیر الگوهای رفتاری والدین خود هستند و لذا با بررسی بخشی از رفتارهای خود درمی یابیم که از پدر یا مادر به ما ارث رسیده است.

این روانشناس، زوجین را نیازمند آگاهی، شناخت و بررسی الگوهای رفتاری گذشته دانست و افزود: انسان ها در فرایند رشد و دوران زندگی خودشان با ویروس هایی مواجه می شوند که این ویروس ها تا آخر عمر با ما می مانند و باید آگاهی و شناخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا زوجین نباید از استراتژی قهر استفاده کنند؟

چرا زوجین نباید از استراتژی قهر استفاده کنند؟