مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 05:052020-10-31سياسي

کنگره شعر دفاع مقدس در کرمانشاه برگزار می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه از برگزاری مرحله استانی بیست و دومین کنگره شعر دفاع مقدس در کرمانشاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه از برگزاری مرحله استانی بیست و دومین کنگره شعر دفاع مقدس در کرمانشاه خبر داد.

سردار ناصر باباخانی بخش های محتوایی این کنگره را شامل نقش دفاع مقدس در تداوم آرمان های انقلاب اسلامی(تقارن با چهل سالگی دفاع مقدس)، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین الملل اسلامی (لبنان، بوسنی، یمن، سوریه و.

)، دفاع مقدس و جنگ نرم، مدافعان سلامت و دفاع مقدس و حوزه هایی از قبیل شهدای شاخص، شاعران شهید، زنان شهیده و.

عنوان کرد.

وی با اشاره به راهیابی برگزیدگان مرحله استانی به بیست ودومین کنگره ملی شعر دفاع مقدس،گ فت: این کنگره یکی از مهمترین و ارزشمندترین برنامه ها در حوزه ادبیات دفاع مقدس است که با حضور شاعران مطرح کشوری برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: تبیین مبانی نظری و تعیین شاخص ها و معیارهای امروزی شعر دفاع مقدس و مقاومت با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، تبیین راهکارهای ترویج و گسترش شعر دفاع مقدس، هویت بخشی به فعالیت شعرای استان ها و مناطق کشور، شناسایی و پرورش استعداد شاعران جوان و فعال سازی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره شعر دفاع مقدس در کرمانشاه برگزار می شود

کنگره شعر دفاع مقدس در کرمانشاه برگزار می شود