مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 05:052020-10-31سياسي

چرا مسلمانان باید متحد باشند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ذره ای توجه به اعتقادات اصلی میان شیعیان و اهل سنت، نشان می دهد نقاط اشتراک فراوانی میان این دو مذهب برادر وجود دارد؛ - حجت الاسلام عبداللهی گفت: نباید برای اختلاف جزیی، با اهل تسنن به جان هم بیفتیم و زمینه را برای غلبه دشمنان راه حق آماده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ذره ای توجه به اعتقادات اصلی میان شیعیان و اهل سنت، نشان می دهد نقاط اشتراک فراوانی میان این دو مذهب برادر وجود دارد؛ نقاطی که قابل شمارش نیستند و هر کدام دل های شیعه و سنی را به هم پیوندی عمیق می زند.

فرارسیدن میلاد رسول اکرم (ص) پیامبر مهربانی و همدلی بهترین بهانه برای نزدیک شدن دل ها به یکدیگر است؛ کمااینکه خاتم انبیاء نیز در طول زندگی خود به لزوم اتحاد میان مسلمانان تاکید کردند.

درباره لزوم اتحاد مسلمانان به ویژه شیعیان با اهل سنت، با حجت الاسلام و المسلمین علیرضا عبداللهی پویا کارشناس مذهبی و پژوهشگر دینی گفتگو کردیم.

وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: یکی از مسائل حیاتی در هر جامعه ای وحدت افراد آن جامعه است.

خداوند بار ها در قرآن کریم به این موضوع اشاره کرده است.

در آیه 103 سوره آل عمران خداوند متعال می فرمایند وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا یعنی، همگی به ریسمان خدا چنگ بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مسلمانان باید متحد باشند؟

چرا مسلمانان باید متحد باشند؟