مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 05:002020-10-31پزشكي

فوت یک مدافع سلامت در بردسکن خراسان رضوی


مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن در استان خراسان رضوی از ثبت اولین شهید سلامت در این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، مهدی عاقل‌تر به ایرنا گفت: علی حاجی‌پور از کارمندان شبکه بهداشت بردسکن که به عنوان کاردان بیماریهای مرکز خدمات جامع سلامت روستای شفیع‌ آباد این شهرستان فعالیت داشت پس از دو هفته ابتلا به ویروس کرونا، به خیل شهدای سلامت پیوست.

وی با بیان اینکه شرایط بردسکن از نظر شیوع ویروس کرونا فوق حاد است افزود: تعداد بیماران مبتلا به کووید19 که در بیمارستان این شهر بستری‌ هستند در حال افزایش است و درصد بسیاری از پزشکان، پرستاران، نیروهای خدمات و بهورزان، کاردان و کارشناسان نیز به ویروس کرونا مبتلا شده‌ و در قرنطینه خانگی هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن ادامه داد: ظرفیت بیمارستان بردسکن تکمیل شده و برخی نیز در نوبت استفاده از ظرفیتهای بیمارستان هستند لذا به دلیل شرایط موجود و احتمال آلودگی فضا و همچنین بحران منابع انسانی حضور هرگونه همراه بیمار در این بیمارستان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

عاقل‌تر گفت: اغلب مبتلایان به بیماری کووید 19 به دلیل حضور در مراسم جمعی، عروسی، عزا و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به بیماری مبتلا شده‌اند این در حالی است که برگزاری مراسمی از این دست در شهرستان ممنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت یک مدافع سلامت در بردسکن خراسان رضوی

فوت یک مدافع سلامت در بردسکن خراسان رضوی