مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 04:552020-10-31پزشكي

کوچ عشایر یکی از دلایل افزایش کرونا در مسجدسلیمان است


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: یکی از دلایل افزایش کرونا در مسجدسلیمان کوچ عشایر از استان های همجوار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان مسجدسلیمان هفته گذشته جز شهرهای بحرانی کشور اعلام شد و آمار موارد بستری در بیمارستان های این شهرستان افزایش یافته بود.

وی افزود: یکی از اصلی ترین دلایل این افزایش آمار در مسجدسلیمان کوچ عشایر می تواند باشد چراکه عشایر زیادی از استان های همجوار به مسجدسلیمان کوچ می کنند و بطور کلی 40 درصد عشایر خوزستان در این شهرستان مستقر می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: به فرمانداران و مراکز بهداشتی شهرهای عشایرپذیر ابلاغ شده بود که در ورودی شهرها فرآیند آزمایش و غربالگری را انجام دهند که این امر هم اکنون با شدت بیشتری در حال انجام است.

وی ادامه داد: کوچ عشایر تنها عامل افزایش آمار کرونا نیست و متاسفانه در شهرهای لالی، اندیکا و مسجدسلیمان مراسمات عزا و عروسی همچنان برگزار می شود که این امر موجب افزایش شیوع بیماری شده است.

فرهاد ابول نژادیان تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت بیمارستان ها کنترل شده هست اما آمار مراجعین بخصوص مراجعان بدحال بالا است که با بررسی واحد تریاژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچ عشایر یکی از دلایل افزایش کرونا در مسجدسلیمان است

کوچ عشایر یکی از دلایل افزایش کرونا در مسجدسلیمان است