مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 04:502020-10-31ورزشي

تقارن روز انتخابی تیم ملی و نشست اتحادیه جهانی کشتی


اتحادیه جهانی کشتی در روزی باید در خصوص برگزاری رقابتهای جهانی اعلام نظر نهایی کند که در همان روز رقابتهای انتخابی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در این مسابقات برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بحث برگزاری رقابت های جهانی 2020 صربستان همچنان با اما و اگر روبروست و با وجود اعلام قطعیت این مسابقات در همان زمان اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی، هنوز برخی از کشورها در پیچ و خم انصراف از مسابقات قرار دارند.

چندی پیش وقتی اتحادیه جهانی کشتی قطعیت مسابقات جهانی را اعلام کرد، باز هم همه چیز را به نظر و استقبال تمامی کشورهای عضو سپرد تا با اعلام آمادگی رسمی یا انصراف کشورها از مسابقات، تکلیف پیکارهای جهانی امسال هم روشن شود.

بدین ترتیب قرار شد اتحادیه جهانی در روز 15 آبان ماه با توجه به تصمیم کشورهای عضو، لغو یا قطعیت مسابقات جهانی 2020 به میزبانی بلگراد صربستان را اعلام کند.

نکته قابل تأمل اینکه دقیقاً در همین روز یعنی 15 آبان ماه، رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی هم در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

مسابقاتی که زمینه مصاف مدعیان کسب دوبنده تیم ملی را در شرایطی برابر و عادلانه فراهم می کند تا در نهایت تکلیف مسافران رقابت های جهانی مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقارن روز انتخابی تیم ملی و نشست اتحادیه جهانی کشتی

تقارن روز انتخابی تیم ملی و نشست اتحادیه جهانی کشتی