مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 04:452020-10-31سياسي

«تعطیلی تئاتر» چاره ساز نیست/ لزوم برگزاری جلسه با ستاد کرونا


پریسا مقتدی مدیر تماشاخانه «سنگلج» ضمن مخالفت با استمرار تعطیلی سالن های تئاتر در شرایط بحران کرونا، برگزاری جلسه ای از جانب مدیران تئاتری با اعضای ستاد مقابله با کرونا را ضروری دانست.

- پریسا مقتدی مدیر تماشاخانه سنگلج ضمن مخالفت با استمرار تعطیلی سالن های تئاتر در شرایط بحران کرونا، برگزاری جلسه ای از جانب مدیران تئاتری با اعضای ستاد مقابله با کرونا را ضروری دانست.

پریسا مقتدی مدیر تماشاخانه سنگلج درباره آسیبی که تعطیلی مقطعی فعالیت های تئاتری به گروه ها و سالن های نمایشی وارد می کند به به شکلی است که می دانیم قرار نیست تا دو سه ماه آینده ریشه کن شود پس با این وضعیت مگر می شود تئاتر را تعطیل کرد.

مقتدی یادآور شد: وضعیت یک اثر نمایشی اینگونه است که از سه ماه قبل از اجرا مراحل تمرین و آماده سازی آن آغاز می شود و حداقل از دو هفته پیش از شروع اجرا نیز نیاز به اطلاع رسانی و تبلیغات دارد تا مخاطبان از زمان و چگونگی اجرای یک اثر نمایشی آگاه شوند.

بنابراین این تعطیلات ضربه جبران ناپذیری به پروسه طولانی تولید تئاتر وارد کرده است، پس تعطیلی چاره کار نیست.

به علاوه اینکه در کنار تعطیلی فعالیت های تئاتری شاهد هستیم مشاغل دیگری که پرخطرتر و غیرقابل کنترل تر از تئاتر هستند، به فعالیتشان ادامه می دهند و اگر قرار باشد چرخه بیماری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تعطیلی تئاتر» چاره ساز نیست/ لزوم برگزاری جلسه با ستاد کرونا

«تعطیلی تئاتر» چاره ساز نیست/ لزوم برگزاری جلسه با ستاد کرونا