مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 04:302020-10-31اقتصادي

قیمت نهاده های دامی در بازار آزاد به زودی کاهش می یابد


مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران ایران گفت: با اصلاح سامانه بازارگاه و ورود اتحادیه دامداران در توزیع نهاده‌ها به ‌زودی با کاهش قیمت نهاده‌های دامی در بازار آزاد روبرو خواهیم شد.

«سعید سلطانی سروستانی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با بیان اینکه اتحادیه تولیدکنندگان برای توزیع مناسب نهاده‌ها، وارد سامانه بازارگاه شده است، افزود: مهمترین عامل در تولید شیرخام تامین نهاده ها است، بنابراین باید نهاده به موقع و با نرخ مناسب توزیع شود.

وی اظهارداشت: طبق آمارها حدود دو میلیون تن نهاده در بنادر موجود است که با حل مشکل ارزی به بازار عرضه می شود، بنابراین به طور قطع ما به‌زودی شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار خواهیم شد.

مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران ایران با بیان اینکه 70 درصد هزینه های تولید مربوط به نهاده های دامی است، گفت: اگر بحث تامین و توزیع نهاده ها با قیمت های مناسب نادیده گرفته شود به طور حتم تولیدکننده و مصرف کننده دچار مشکل خواهد شد.

سلطانی سروستانی تصریح کرد: اکنون قیمت هر کیلوگرم جو بین چهار هزارو 100 تا چهار هزار و 500 تومان، ذرت چهار هزار و 600 تومان، کاه یک هزار و 700 تومان، کنجاله سویا بیش از 15 هزارتومان و یونچه بیش از چهار هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت نهاده های دامی در بازار آزاد به زودی کاهش می یابد

قیمت نهاده های دامی در بازار آزاد به زودی کاهش می یابد