مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 04:202020-10-31سياسي

برنامه «رسول صادق» از رادیو معارف پخش می شود


مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «رسول صادق» از این رسانه به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) خبر داد.

- سیداحمد محمودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ویژه برنامه رادیو معارف به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) اظهار کرد: برنامه رسول صادق به این مناسبت تولید شده که روز 13 آبان ماه مصادف با روز مبارزه با استکبار جهانی از ساعت 9 تا 11 به مدت 120 دقیقه از این رسانه پخش می شود.

وی با اشاره به حدیث انما بُعِثتُ لِاُتَمّمَ مَکارِمَ الاخلاق گفت: رسول گرامی اسلام(ص) و اهل بیت مطهرشان اسوه مهربانی، عطوفت و اخلاق حسنه برای جهانیان هستند.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف خاطرنشان کرد: با وجود این قلب مهربان و رئوف، برای اقامه حق و از باب رحمت للعالمین بودن با دشمنان و مستکبران بسیار سختگیرانه و در برخی اوقات در حال ستیز و جنگ بودند.

وی با اشاره به بیان جلوه های عطوفت، مهربانی و استکبار ستیزی پیامبر گرامی(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: این مبحث با محوریت آیه مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ تَرَاهُمْ رُکَّعًا سُجَّدًا یَبْتَغُونَ.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه «رسول صادق» از رادیو معارف پخش می شود

برنامه «رسول صادق» از رادیو معارف پخش می شود