مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 04:152020-10-31سياسي

نهضت محرومیت زدایی در استان، با شعار یا عمل!


مسؤولان همان طورکه نسبت به ارائه گزارش عملکردی خود حساسیت تمام دارند، در سفر مسؤولان ملی به این دیار محروم به دنبال انتقال چهره واقعی محرومیت این استان به سمع و نظر آنها باشند.

- یادداشت_صادق فرامرزی بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی، در این راستا مناطق محروم از جمله چهارمحال و بختیاری نیز دچار دگرگونی ساختارهای سیاسی و اجتماعی شد و نظام ساختار خوانین جای خود را به توده مردم داد.

 زیبنده این نظام و انقلاب نیست که همچنان به برخی از استان های کشور، استان محروم بگویند که خروج از این وضعیت نیازمند یک نگاه ویژه و اساسی به این استان هاست.

اگر در توزیع منابع  یک نگاه عدالت محور در کشور حاکم بود و برنامه ریزی ها درست صورت می گرفت، محرومیت در استانمان معنایی نداشت، به گونه ای که در استان های محروم همچون چهارمحال و بختیاری طی چند سال اخیر، بایدمشکلات و کمبودهای اساسی آن ها برطرف می شد و یکسان و هم تراز با دیگر استان های برخوردار و درحال توسعه رفتار می شد، قطعا این مایه آبرو و بالندگی نظام خواهد شد و اگر مشکلاتی هم وجود داشته باشد برای همه استان های کشور یکسان خواهد بود.

مهمترین آرمان های انقلاب اسلامی که امام راحل برای این انقلاب ترسیم و بر آن اصرار و تاکید داشت و هدف مهم انقلابیون بوده این است که این انقلاب، انقلاب مستضعفان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت محرومیت زدایی در استان، با شعار یا عمل!

نهضت محرومیت زدایی در استان، با شعار یا عمل!