مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 03:502020-10-31سياسي

بازار شهر دیشموک افسار گسیخته است


مسوولان باید برنامه ریزی کنند و نظارت کافی در بازار دیشموک را داشته باشند و در بازار شابنه روز حضور پیدا کنند و بر بازار نظارت داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، حجت الاسلام علی اکبر رواند اظهار کرد: تبعیت از فرمایشات را سرلوحه برنامه ریزی خود قرار بدهند.

امام جمعه دیشموک با اشاره به اقدام جسارت و هتک حرمت یکی از نشریات مزدور فرانسوی با ساحت مقدس رسول مهربانی ها عنوان کرد: این کار نشانه استیصال استکبار جهانی در مقابله با گفتمان اسلام و بیداری اسلامی و مقاومت اسلامی است.

وی تصریح کرد: این هتک حرمت عجز و ناتوانی دولت فرانسه را نشان داده است و این را بدانند این نشانه عجزشان مقابل مکتب توحیدی است.

راوند خاطرنشان کرد: دیگری مسئله فلسطین است که با این کارشان می خواهند مسئله فلسطین از مسئله اولویت دار جهان اسلام کنار برود که هم اکنون دنبال این هستند.

وی با اشاره به فرمایشات بدست می آید که جوانان فرانسه را به تامل و توجه به این کار رییس جمهور خودشان انجام می دهند.

وی نتیجه این پیام را در بیداری جوانان فرانسه دانست و با اشاره به قضیه هلوکاست و ازادی بیان متفاوت رییس جمهور توپ را در میدان خود انها انداخت  و ضمن محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس توسط رییس جمهور فرانسه، جوانان فرانسه را بیداری اسلامی فرا خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار شهر دیشموک افسار گسیخته است

بازار شهر دیشموک افسار گسیخته است