مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 03:002020-10-30سياسي

تقابل رسانه ای با هتاکی «شارلی ابدو»/ هر نوع افراطی گری محکوم است


وحید تهامی مدیر اتاق خبر شبکه بین المللی «پرس تی وی» ضمن تشریح فعالیت های خبری این رسانه در مواجهه با هتاکی اخیر نشریه فرانسوی هر نوع بی احترامی به اعتقادات پیروان ادیان را محکوم دانست.

- وحید تهامی مدیر اتاق خبر شبکه بین المللی پرس تی وی ضمن تشریح فعالیت های خبری این رسانه در مواجهه با هتاکی اخیر نشریه فرانسوی هر نوع بی احترامی به اعتقادات پیروان ادیان را محکوم دانست.

سید وحید تهامی مدیر اتاق خبر شبکه پرس تی وی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رویکردهای این شبکه برای مخاطب جهانی همزمان با توهین به پیامبر (ص) بیان کرد: شبکه پرس تی وی از ابتدای ماجرای اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر اکبرم (ص) که از همان اول مشخص بود واکنش ملت های مسلمان و آزاداندیشان جهان را در پی خواهد داشت، به پوشش خبری و تحلیلی موضوع اقدام و روند رویدادهای متعاقب آن را پیگیری کرد.

وی ادامه داد: در این راستا تظاهرات علیه این حرکت، بیانیه ها و سخنرانی های محکومیت توهین به پیامبر اسلام (ص) از سوی نهادهای اسلامی و رهبران کشورهای مسلمان و.

در قالب خبر، گزارش و تحلیل در بخش های مختلف خبری شبکه انعکاس پیدا کرد و خبرنگاران پرس تی وی در کشورهای مختلف با حضور در صحنه رویدادهای مرتبط با این اتفاق، به بازتاب مناسب اعتراضات ضد اهانت به ارزش های اسلامی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقابل رسانه ای با هتاکی «شارلی ابدو»/ هر نوع افراطی گری محکوم است

تقابل رسانه ای با هتاکی «شارلی ابدو»/ هر نوع افراطی گری محکوم است