مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 22:352020-10-30سياسي

لزوم توجه به راه های روستایی/50 کیلومتر از راه های روستایی خلخال آسفالت می شود


نماینده مردم خلخال و کوثر درمجلس شورای اسلامی گفت: شاخص راه های روستایی خلخال پایین تر از استان و کشور است که انتظار می رود با آسفالت 50 کیلومتر راه روستاها حداقل به حد نصاب استانی نزدیک شود.

- سید غنی نظری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال اظهار داشت: شاخص راه های روستایی خلخال از متوسط استانی پایین و شاخص راه های روستایی استان نیز 20 درصد از شاخص کشوری پایین تر است.

وی افزود: با هدف حل مشکلات روستاها بحث آسفالت روستایی از وزارت راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور پیگیری شده و برای یازده روستای شهرستان خلخال به طول 50 کیلومتر مسیر روستایی طرح ترسیم شده و انتظار می رود با آسفالت این 50 کیلومتر روستاها حداقل به حد نصاب استانی نزدیک شوند.

نماینده مردم خلخال و کوثر، رفع مشکل راه های روستایی را مطالبه مردم دانست و بیان کرد: در روستاهای اناویز، گلوجه، سوسهاب، میانرودان به لرد و یلوجه و آغبلاغ و چند روستای دیگر این مشکلات راه های روستایی با فرارسیدن فصل پاییز و زمستان چند برابر شده که نیازمند توجه مسؤولان کشوری و استانی است.

معروف خسروی، رییس اداره راهداری خلخال نیز اظهار کرد: با اجرای طرح احرار در شهرستان خلخال بیش از 5 کیلومتر از راه روستایی هشی به کمر در بخش خورش رستم آسفالت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به راه های روستایی/50 کیلومتر از راه های روستایی خلخال آسفالت می شود

لزوم توجه به راه های روستایی/50 کیلومتر از راه های روستایی خلخال آسفالت می شود