مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 21:302020-10-30اقتصادي

تسهیل آغاز کسب وکار؛ اولویت امور مالیاتی سمنان در سال «جهش تولید»


مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان، تسهیل در آغاز کسب وکار را از اولویت های امور مالیاتی این استان در سال «جهش تولید» عنوان کرد و از حذف گام 45 به منظور راستی آزمایی و صدور شماره اقتصادی در سامانه مالیاتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، جواد انوری عنوان کرد: در راستای منویات ، زمینه سهولت شروع کسب وکار بنگاه های اقتصادی و تسهیل در اخذ مجوزهای لازم فراهم کرده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: اشخاص حقیقی به محض اخذ مجوز یا پروانه کسب وکار از اصناف، اتحادیه ها و همچنین اشخاص حقوقی و بنگاه های اقتصادی به محض ثبت در اداره ثبت شرکت ها، در سامانه سازمان امور مالیاتی کشور نیز ثبت نام شده تلقی می شوند و اطلاعات هویتی آنها، به صورت برخط یا غیربرخط، به سازمان امور مالیاتی کشور منتقل خواهد شد و شماره ملی اشخاص حقیقی و شناسه ملی اشخاص حقوقی به عنوان شماره اقتصادی جهت آغاز کسب وکار قلمداد می شود.

انوری به منظور رعایت مفاد بخشنامه های مذکور توسط همکاران ذی ربط بر لزوم اطلاع رسانی به فعالان اقتصادی در خصوص تسهیل در انجام تکالیف قانونی ازجمله رفع محدودیت مرحله 45 و عدم نیاز به مراجعه حضوری مؤدیان مالیاتی به منظور انجام تکالیف قانونی ثبت نام، حذف بازدید میدانی و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل آغاز کسب وکار؛ اولویت امور مالیاتی سمنان در سال «جهش تولید»

تسهیل آغاز کسب وکار؛ اولویت امور مالیاتی سمنان در سال «جهش تولید»