مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 19:502020-10-30پزشكي

درخواست مهم وزارت بهداشت از مبتلایان به کرونا


​سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه بیماران کرونایی هیچ دارویی را بدون تجویز پزشک مصرف نکنند، تاکید کرد که بیماران باید به پزشک مراجعه کنند تا روند درمانی خود را بر مبنای تجویزهای پزشک معالج خود جلو ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس، به نقل از ایلنا، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در واکنش به بعضی تجویزهای دارویی در خانه برای درمان بیماری کرونا، بیان کرد: در واقع نه تنها در رابطه با بیماری کرونا، بلکه به صورت کلی برای هر بیماری، بدون تجویز پزشک نباید از دارویی استفاده کرد و حتما افراد باید توجه داشته باشند که وقتی علائمی از بیماری را در خود دیدند، باید به پزشک مراجعه کنند تا روند درمانی خود را بر مبنای تجویزهای پزشک معالج خود جلو ببرند.

وی گفت: باید به این نکته توجه کنیم که بیماری ناشی از ویروس کرونا، پروتکل های درمانی خاص خود را دارد، روش درمانی این بیماری را باید از دیگر راه های درمان سایر بیماری ها متفاوت ببینیم، چون اگر قرار به استفاده ی دارویی برای درمان سرپایی باشد، حتما باید بر اساس نظر کمیته علمی کرونا و معاونت درمان وزارت بهداشت، در پروتکل درمانی قرار بگیرد.

لاری با اشاره به تاثیر رفتار مردم بر کاهش شیوع کرونا، افزود: میزان شیوع ویروس کرونا در فصل سرد سال، یعنی زمستان، همچون همه ی ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مهم وزارت بهداشت از مبتلایان به کرونا

درخواست مهم وزارت بهداشت از مبتلایان به کرونا