مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 19:402020-10-30سياسي

وبینار «ظرفیت های راهبردی جهان اسلام در مواجهه با بلایا و مصائب» برگزار شد


در دومین روز برگزاری سی و چهارمین کنفرانس وحدت اسلامی، وبینار منطقه ای هندوستان با عنوان «ظرفیت های راهبردی جهان اسلام در مواجهه با بلایا و مصائب» برگزار شد.

- وبینار ظرفیت های راهبردی جهان اسلام در مواجهه با بلایا و مصائب برگزار شد در دومین روز برگزاری سی و چهارمین کنفرانس وحدت اسلامی، وبینار منطقه ای هندوستان با عنوان ظرفیت های راهبردی جهان اسلام در مواجهه با بلایا و مصائب برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ملک محتشم خان دبیرکل جماعت اسلامی هند در این وبینار اظهار کرد: دنیای انسانیت امروز دچار بحران های فکری و اخلاقی شدہ است؛ در چنین شرایطی کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی برگزار می شود و اولین پیام آن هم این است که ما باید پیام رسول گرامی (ص) را به گوش مردم جهان برسانیم، تا این جهان از بحران فکری و اخلاقی نجات یابد؛ این بزرگترین مسئولیت این کنفرانس بین المللی است.

وی در بخشی از سخنان خود به همه گیری کرونا اشاره کرد و گفت: متخصصین بهداشت و درمان برای محفوظ ماندن از این اپیدمی تدابیری اعلام کردہ اند و ما باید به آن عمل کنیم؛ این اپیدمی ما را متوجه ساخته است که با وجود پیشرفت های علمی جهان، یک ویروس کوچک کل دنیا را تحت تأثیر قرار داده و به چالش کشیده و معنایش این است که تمامی انسان ها باید به طرف خالقشان، مالکشان و ربشان رجوع کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار «ظرفیت های راهبردی جهان اسلام در مواجهه با بلایا و مصائب» برگزار شد

وبینار «ظرفیت های راهبردی جهان اسلام در مواجهه با بلایا و مصائب» برگزار شد