مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 19:352020-10-30اقتصادي

درتأمین و توزیع روغن خوراکی مورد نیاز استان اردبیل مشکلی نداریم


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در تامین و توزیع روغن خوراکی مورد نیاز استان اردبیل مشکلی وجود ندارد و در کنار آن برنامه ریزی های لازم برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان انجام یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رامین صادقی شامگاه امروز در جلسه ای به صورت ویدئوکنفرانس با معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت اظهار کرد: تأمین و توزیع روغن نباتی مورد نیاز شهروندان انجام یافته و برنامه ریزی برای تأمین و توزیع کالاهای اساسی در استان اردبیل صورت پذیرفته است.

وی افزود: با پیگیری های مستمر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در خصوص تأمین اقلام ضروری و مایحتاج عمومی مردم هیچ گونه مشکلی در این رابطه وجود ندارد و نمایندگی های که عامل پخش مواد غذایی در سطح استان هستند در حال جذب روغن نباتی مورد نیاز شهروندان هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تشریح کرد: با مصوبه تنظیم بازار استان  اردبیل و پیگیری جدی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در حال حاضر نمایندگی های پخش از طریق فروشگاه های زنجیره ای و اصناف، اقدام به توزیع روغن نباتی می کنند.

وی با اشاره به رصد و پایش مستمر روند تأمین و توزیع کالاهای اساسی به ویژه روغن نباتی در شرایط فعلی، تشریح کرد: رعایت قیمت مصوب روی کالا الزامی بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درتأمین و توزیع روغن خوراکی مورد نیاز استان اردبیل مشکلی نداریم

درتأمین و توزیع روغن خوراکی مورد نیاز استان اردبیل مشکلی نداریم