مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 19:202020-10-30پزشكي

ترمز کرونا در همدان بریده شد


وضعیت کرونا در تمام شهرستان های استان همدان قرمز است و امروز برای نخستین بار در 8 ماه گذشته آمار موارد جدید و مثبت کرونا ویروس در استان سه رقمی شده است اتفاقی که برای مدیریت آن همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی الزامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم از همدان، از نیمه دوم شهریور ماه تاکنون روند ابتلا به کرونا در استان همدان صعودی شده و روزانه تعداد زیادی از مردم استان به این ویروس کشنده و خطرناک مبتلا می‌شوند.

شدت بیماری در برخی بیماران به اندازه‌ای است که سبب مرگ آن‌ها می‌شود و در بعضی از بیماران هم عوارض ریوی جبران‌ناپذیری بر جای می‌گذارد.

در شرایطی هستیم که هیچ واکسن و دارویی برای مبارزه با این ویروس وجود ندارد و مطمئن‌ترین راهکار در امان ماندن از این بیماری کشنده، رعایت سه اصل شست‌و‌شوی مرتب دست‌ها، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.

اما متأسفانه میزان حساسیت مردم نسبت به خطر ابتلا به کرونا کاهش یافته و برخی با عادی‌انگاری شرایط و بدون استفاده از ماسک در اماکن عمومی و دورهمی‌ها حاضر می‌شوند.

اگرچه به صورت هفتگی جلسات ستاد مدیریت کرونا در استان تشکیل و محدودیت‌هایی هم اعلام می‌شود، اما بسیاری از واحد‌های صنفی، باشگاه‌های ورزشی و حتی تالار‌ها اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمز کرونا در همدان بریده شد

ترمز کرونا در همدان بریده شد