مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 19:002020-10-30پزشكي

کاردان امور بیماری های مرکز بهداشت بردسکن به شهدای سلامت پیوست


مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: یکی از کارمندان شبکه بهداشت شهرستان بردسکن براثر ابتلا به ویروس کرونا به خیل شهدای سلامت پیوست.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: یکی از کارمندان شبکه بهداشت شهرستان بردسکن براثر ابتلا به ویروس کرونا به خیل شهدای سلامت پیوست.

مهدی عاقل تر در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه علی حاجی‎پور کاردان امور بیماری های مرکز بهداشت روستای شفیع آباد بود، افزود: حاجی پور با 43 سال سن و دو فرزند با سابقه 20 سال خدمت به عنوان کارشناس کاردانی پیشگیری از بیماری ها در مراکز مختلف بهداشتی بردسکن فعالیت داشت.

وی عنوان کرد: حاجی‎پور که از دو هفته قبل دچار علائم بیماری کرونا شده بود پس از بستری شدن ظهر روز گذشته فوت نمود و به عنوان اولین شهید سلامت این شهرستان به شهدای سلامت پیوست.

شرایط بردسکن فوق حاد است مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن ادامه داد: از حدود 10 روز قبل پس از اعلام وضعیت قرمز در کاشمر شرایط بردسکن هم قرمز و فوق حاد اعلام شد.

وی تصریح کرد: متأسفانه تعداد بستری های بردسکن روز به روز در حال افزایش است و روند کاهشی نداریم، همچنین تا کنون درصد بسیار بالایی از پزشکان، پرستاران، نیروهای خدمات و بهورزان، کاردان و کارشناسان و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاردان امور بیماری های مرکز بهداشت بردسکن به شهدای سلامت پیوست

کاردان امور بیماری های مرکز بهداشت بردسکن به شهدای سلامت پیوست