مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 18:452020-10-30ورزشي

پیگیر اعتبارات قطار شهری و تهاتر مطالبات شهرداری مشهد از دولت هستیم


عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: ما نیز به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای کمک به توسعه شهر مشهد پیگیر اعتبارات قطار شهری و تهاتر مطالبات شهرداری مشهد از دولت هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید احسان قاضی زاده هاشمی در مراسم امضای تفاهم نامه احداث سالن چندمنظوره ورزشی قازقان با تقدیر از اقدامات شهرداری مشهد، اظهار کرد: روحیه جهادی و انقلابی به حرف و سخنرانی نیست بلکه به کار و عمل است، به طوری که شاهد اقدامات خوبی برای توسعه شهر مشهد بوده ایم.

نماینده مردم سرخس، فریمان و رضویه افزود: مردم، احداث جاده حسن آباد و ساماندهی و دو بانده کردن جاده هفتادوپنج متری رضویه را می بینند زیرا شاهد تصادفات و فوت تعداد زیادی در این مسیرها بوده اند و زمان زیادی را در ترافیک سنگین این جاده ها گرفتار بودند، لذا قدر این خدمات را می دانند.

 وی خاطرنشان کرد: این اقدامات یعنی داشتن روحیه جهادی و انقلابی که امروز هم با امضا تفاهم نامه احداث سالن چندمنظوره ورزشی که 19 روستا از آن بهره مند خواهند شد نمونه دیگری از این روحیه در شهردار و شورای شهر مشهد است.

رییس فراکسیون محرومیت زدایی و گروه های جهادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی دیگر از مشکلات حاشیه شهر مشهد بحث فاضلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر اعتبارات قطار شهری و تهاتر مطالبات شهرداری مشهد از دولت هستیم

پیگیر اعتبارات قطار شهری و تهاتر مطالبات شهرداری مشهد از دولت هستیم