مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 17:352020-10-30اجتماعي

پای «اسنپ» به کیش باز شد/ آرزوی کیشوندان به وقوع پیوست


مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش از امضای تفاهم نامه همکاری با اسنپ برای راه اندازی تاکسی های اینترنتی در جزیره مرجانی کیش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، بیش از 5 سال از آغاز فعالیت اسنپ، به عنوان اولین سامانه هوشمند خدمات حمل و نقل عمومی در ایران می گذرد و این سامانه امروز با خدمات رسانی در بیش از 140 شهر بزرگ و کوچک در تمامی 31 استان ایران عنوان بزرگترین سرویس آنلاین حمل و نقل کشور را در اختیار دارد.

اسنپ به مرور فعالیت خود را در شهرهای مختلف کشور گسترش داده و امروز برترین مقصد گردشگری ایران را برای خدمات دهی مناسب خود انتخاب نموده است.

ابوالفضل طیبی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری فارس از امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت عمران، آب و خدمات کیش با شرکت اسنپ خبر داد و گفت: پس از سال ها مطالبه شهروندان و گردشگران جزیره کیش، سرانجام قرارداد همکاری با شرکت ارائه دهنده خدمات هوشمند حمل و نقل عمومی منعقد شد و امروز خوشحالیم که  نوید ارائه خدمات شایسته حمل و نقلی را به کیشوندان و گردشگران جزیره زیبای کیش بدهیم.

وی در ادامه به رشد چشم گیر فعالیت های اینترنتی و کسب و کارهای بر بستر الکترونیک اشاره کرد و افزود: این یک واقعیت است و ما نمی توانیم مانع کسب و کارهای مجازی شویم ضمن اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای «اسنپ» به کیش باز شد/ آرزوی کیشوندان به وقوع پیوست

پای «اسنپ» به کیش باز شد/ آرزوی کیشوندان به وقوع پیوست