مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 17:152020-10-30اقتصادي

شایعه و خرید بیش از حد باعث کمبود روغن در بازار شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: طی یکی دو هفته آینده هیچ مشکلی درخصوص روغن نخواهیم داشت و مردم در خصوص کالاهای اساسی خیالشان راحت باشد.

- ایسنا/البرز رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: طی یکی دو هفته آینده هیچ مشکلی درخصوص روغن نخواهیم داشت و مردم در خصوص کالاهای اساسی خیالشان راحت باشد.

رامین ربیعی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا درباره کمبود روغن در بازار با بیان اینکه ستاد ویژه تنظیم بازار تدابیر ویژه ای در این خصوص اتخاذ کرده است.

البته یکی از علل اصلی کمبود روغن خرید بیش از اندازه مردم بود که از هفته پیش تا کنون مقدار نیاز استان اعلام شده و امروز هم در سطح استان و فروشگاه های زنجیره ای توزیع شده است.

ربیعی در ادامه اظهار کرد: حمل روغن خام از بندر به سمت بهشهر و سایر کارخانجات تصفیه روغن سرعت گرفته است و انشاالله به زودی و طی یکی دو هفته آینده هیچ مشکلی درخصوص روغن نخواهیم داشت و مردم در خصوص کالاهای اساسی خیالشان راحت باشد.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز در خصوص سایر کالاهای اساسی گفت: در خصوص کالاهای اساسی و آرد در البرز هیچ کمبود و مشکلی نداریم.

ربیعی در خصوص ویدیوهای بخش شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی نانوایی ها به علت کمبود آرد گفت: این ویدیوها واقعی نبوده به جز یک یا دو مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعه و خرید بیش از حد باعث کمبود روغن در بازار شد

شایعه و خرید بیش از حد باعث کمبود روغن در بازار شد