مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 15:302020-10-30اجتماعي

ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در محورهای هراز و فیروزکوه


فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون از شمال به جنوب محور هراز و فیروزکوه شاهد بار ترافیک نیمه سنگین، پرحجم و روان هستیم.

- ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز نیمه سنگین و پر حجم گزارش شده و خودروها بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

کهریزی گفت: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیمه سنگین و روان گزارش شده و خوشبختانه گره ترافیکی در این محور وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، افزود: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و عادی گزارش شده و خودروها بدون مشکل در حال عبور از این محورها هستند.

وی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه از شهرهای عبوری محدوده هراز و فیروکوه مانند بومهن، رودهن، آزادراه تهران_ پردیس و محدوده جاجرود با تراکم بیشتری همراه است اما با حضور 100 درصدی عوامل پلیس راه این ترافیک های مقطعی در حال روان سازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در محورهای هراز و فیروزکوه

ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در محورهای هراز و فیروزکوه