مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 14:552020-10-30اقتصادي

مکان یابی احداث کارگاه فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی در سلسله


مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از مکان یابی احداث کارگاه فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی در شهرستان سلسله خبر داد.

- مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی لرستان خبر داد: مکان یابی احداث کارگاه فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی در سلسله ایسنا/لرستان مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از مکان یابی احداث کارگاه فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی در شهرستان سلسله خبر داد.

صید احمد مرادی، نهم آبان ماه در بازدید از محل اجرای طرح فرآوری و بسته بندی انواع گیاهان دارویی در روستای کهریز شهرستان سلسله، اظهار کرد: این پروژه با حمایت سازمان جهاد کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید با مشارکت بخش خصوصی و با مدیریت یکی از جوانان کارآفرین منطقه در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و 1200 مترسطح زیربنا برای احداث سالن تولید اختصاص خواهد یافت و با بهره برداری از آن زمینه اشتغال بیش از 10 نفر فراهم می شود.

وی خاطرنشان کرد: توسعه کارگاه های فرآوری گیاهان دارویی مکمل کشت این محصولات ارگانیک و پر ارزش هستند و از اولویت های مهم سازمان جهاد کشاورزی است و در همین راستا اقدامات مناسبی در شهرستان های خرم آباد، الیگودرز و سلسله درحال پیگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکان یابی احداث کارگاه فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی در سلسله

مکان یابی احداث کارگاه فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی در سلسله