مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 13:502020-10-30اقتصادي

سیاهترین روزهای فارس/بیمارستان های فارس در آستانه وضعیت قرمز


کروناویروس در این روزها از بی مبالاتی هایمان جانی تازه گرفته و به وقفه جان شهروندان را می گیرد تا با هر قربانی، با قدرت بیشتر به سراغ دیگران برود؛ - دیگرانی که علیرغم رعایت کامل شیوه نامه ها، چوب بی تفاوت ها را می خورند.

براساس گزارش های آماری ارائه شده از سوی مسئولان طی 48 ساعت منتهی به صبح جمعه 9 آبان 44 نفر به آمار قربانیان کرونا در فارس افزوده شده است تا عدد کل جانباختگان این همه گیری به عدد 1400 نفر نزدیکتر شود؛ این در حالیست که بی توجهی برخی از شهروندان به لزوم رعایت شیوه نامه ها ادامه دارد.

اعلام تشدید محدودیت های کرونایی در استان فارس از روز شنبه 10 آبان و شدت گرفتن نظارت ها بر اماکن عمومی برای بررسی میزان رعایت شیوه نامه ها از سوی مردم، راهکارهایی است که ستاد مقابله با کرونا در فارس مد نظر قرار داده است؛ اقداماتی که اگر همراهی مردم را در پی نداشته باشد، قطعا به موفقیت منتهی نخواهد شد.

بررسی آمارها بیانگر این واقعیت تلخ است که شمار کسانیکه در فارس به کرونا مبتلا شده اند به عدد 90 هزار نفر نزدیک می شود و درصد آماری بهبود یافتگان از این بیماری مهلک که تا 3 هفته قبل بیش از 90 درصد اعلام می شد به نزدیک 80 درصد کاهش یافته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، جمعه 9 آبان، در تشریح آمار ابتلا و مرگ ناشی از کروناویروس در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاهترین روزهای فارس/بیمارستان های فارس در آستانه وضعیت قرمز

سیاهترین روزهای فارس/بیمارستان های فارس در آستانه وضعیت قرمز