مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 12:552020-10-30اقتصادي

تکمیل 2 خطه ریلی تهران – قزوین – زنجان تا بهار 1400/سیاست شهرسازی ما ریل پایه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان قزوین درخصوص دو خطه کردن خط ریلی تهران قزوین زنجان، - وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه راه آهن تهران – قزوین – زنجان تا قزوین به بهره برداری رسیده و تا زنجان در حال احداث است که 80 درصد پیشرفت کار دارد و امید داریم تا بهار آینده افتتاح شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان قزوین درخصوص دو خطه کردن خط ریلی تهران قزوین زنجان، اظهار داشت: راه آهن تهران قزوین زنجان در حال گسترش بوده و به دنبال این هستیم تا هرچه زودتر خط دوم آن افتتاح شود.

وزیر راه و شهرسازی افزود: احداث خطوط دوم ریلی برای وزارت راه و شهرسازی به واسطه اینکه بهره وری راه آهن توسعه یافته و با افزایش ظرفیت بار و مسافر، زمان سفر کاهش پیدا کند در اولویت وزارتخانه و شرکت راه آهن است.

وی ادامه داد: پروژه راه آهن تهران قزوین زنجان تا قزوین به بهره برداری رسیده و تا زنجان در حال احداث است که 80 درصد پیشرفت کار دارد.

در این زمینه چند نقطه گلوگاهی داریم که به خاطر داشتن معارض یا مواجه شدن با تاسیسات زیربنایی که باید جا به جا شوند، حل این موارد در دستور کار اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 2 خطه ریلی تهران – قزوین – زنجان تا بهار 1400/سیاست شهرسازی ما ریل پایه است

تکمیل 2 خطه ریلی تهران – قزوین – زنجان تا بهار 1400/سیاست شهرسازی ما ریل پایه است