مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 12:452020-10-30اقتصادي

تشکیل 900 پرونده تخلف برای نانوایان آذربایجان شرقی/ توزیع 40 هزار عدد دستکش و ماسک


سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی از بازرسی 10 هزار و 455 واحد نانوایی در استان خبر داد و گفت: در این زمینه 900 فقره پرونده تخلفاتی برای نانوایان متخلف به ارزش حدود 14 میلیارد ریال در استان تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس تبریز، یوسف پایدار امروز اظهار داشت: در جریان اقدامات نظارتی طی 6 ماهه اول سال جاری از 6 هزار و 756 واحد نانوایی در شهرستان ها و 3 هزار و 690 واحد در تبریز بازرسی به عمل آمده که منجر به تشکیل 900 فقره پرونده تخلفاتی به ارزش حدود 14 میلیارد ریال در استان شده است.

وی افزود: بازرسی از واحد های تولیدی آرد و سیلوهای گندم با حضور کارشناسان کار گروه آرد و نان استان، رسیدگی به شکایات واصله مردمی به سامانه 124 و نظارت بر روند توزیع خمیر مایه از دیگر اقدامات کار گروه است.

پایدار رعایت پروتکل های بهداشتی در نانوایی ها را الزامی دانست و گفت: در همین زمینه طی دو شیفت کاری از 600 واحد بازرسی به عمل آمده و تمام واحدهای نانوایی ملزم به تجهیز و استفاده از دستگاه کارت خوان هستند.

وی ضمن اشاره به همکاری و تعامل اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان در زمینه تأمین و توزیع اقلام بهداشتی، افزود: بیش از 10 هزار عدد ماسک، 30 هزار عدد دستکش و مقادیر متنابهی محلول ضدعفونی کننده برای همه واحدهای نانوایی فعال در شهرستان تبریز و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 900 پرونده تخلف برای نانوایان آذربایجان شرقی/ توزیع 40 هزار عدد دستکش و ماسک

تشکیل 900 پرونده تخلف برای نانوایان آذربایجان شرقی/ توزیع 40 هزار عدد دستکش و ماسک