مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 10:202020-10-30بين الملل

توافق ارتش چین و آمریکا در زمینه حفظ ارتباطات در شرایط بحرانی


مقامات ارتش آمریکا و چین با برگزاری نشستی مشترک، درخصوص ایجاد مکانیسمی برای حفظ ارتباطات در شرایط بحرانی، به توافق رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقامات ارتش چین و آمریکا به مدت دو روز در نشستی مشترک به بحث درباره حفظ ارتباطات در صورت وقوع شرایط بحرانی پرداختند.

به نوشته نشریه نیوز ویک ، پنتاگون روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد نمایندگان وزارت دفاع و ستاد مشترک فرماندهی اقیانوس هند و آرام، به صورت مجازی در نشستی با مقامات ارتش چین در خصوص تشکیل کارگروه ارتباطات در شرایط بحرانی شرکت کردند.

در این بیانیه آمده است هدف تشکیل این نشست دو روزه ایجاد درک مشترک بین دو رقیب، بر اساس اصول پیشگیری و مدیریت بحران و کاهش خطرات موجود برای نیروهای هر دو طرف بود.

این بیانیه همچنین می افزاید: دو طرف درخصوص اهمیت استقرار مکانیسم هایی برای ارتباطات پیوسته در خلال شرایط بحرانی به توافق رسیدند .

وو کیان سخنگوی ارتش چین در این باره گفت: چین مشتاق است به حراست از اصول عدم درگیری، عدم تقابل، احترام متقابل، همکاری برد-برد و تقویت روابط چین و آمریکا در مسیر هماهنگی، همکاری و ثبات ادامه دهد .

با اینکه چین بارها بر کاهش تنش با آمریکا و عدم مداخله واشنگتن در امور داخلی این کشور و اقدامات تحریک آمیز علیه پکن در دریای جنوبی چین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق ارتش چین و آمریکا در زمینه حفظ ارتباطات در شرایط بحرانی

توافق ارتش چین و آمریکا در زمینه حفظ ارتباطات در شرایط بحرانی