مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 10:202020-10-30اقتصادي

انجام نیمی از تعهد اشتغال بهزیستی در فارس


مدیرکل بهزیستی فارس از اعطای 500 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به صاحبان مشاغل خانگی حدود نیمی از تعهد این سازمان برای ایجاد اشتغال در فارس محقق شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل بهزیستی فارس از اعطای 500 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به صاحبان مشاغل خانگی حدود نیمی از تعهد این سازمان برای ایجاد اشتغال در فارس محقق شده است.

محمدصادق کشفی نژاد جمعه 9 آبان به خبرنگاران گفت: تعهد اشتغال بهزیستی برای امسال 3169 نفر بوده که با تامین تسهیلات و حمایت های انجام شده، تاکنون بیش از 1700 نفر از طرق مختلف مشغول به کار شده اند.

کشفی نژاد، پیش بینی کرد که تا پایان امسال تعهد بهزیستی فارس در زمینه اشتغال کاملا محقق شود و گفت: یکی از ظرفیت های قابل توجه برای ایجاد اشتغال در بهزیستی مشاغل خانگی است و افراد علاقمند تحت پوشش برای فعالیت در این حوزه شناسایی و پس از دوره های آماده سازی شغلی ساماندهی می شوند.

وی با اشاره به اینکه در سال 98 بیش از 353 نفر از گروه های هدف در بخش مشاغل خانگی تسهیلات دریافت کرده اند، اضافه کرد: بیش از725 میلیون ریال در راستای حفظ و تثبیت شغل و همچنین ایجاد شغل پایدار به مددجویان پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی فارس اضافه کرد: در 6 ماهه اول نخست امسال به 372 نفر از افراد تحت پوشش 133 میلیارد ریال تسهیلات با اولویت مشاغل خانگی و آسیب د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام نیمی از تعهد اشتغال بهزیستی در فارس

انجام نیمی از تعهد اشتغال بهزیستی در فارس