مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 10:152020-10-30اقتصادي

گرانی اقلام اساسی زیبنده جامعه اسلامی نیست/ ضرورت تشدید نظارت ها بر بازار


امام جمعه رشت با گلایه از کمبود نظارت بر بازار و گرانی ها اقلام، آن را زینبده جامعه اسلامی ندانست و خواستار تشدید نظارت های شبانه روزی مسئولان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو کاهش محبوبیت دست به این اقدام زده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مسلمانان همواره عزتمندانه زندگی می کنند و به زودی نیز این عزت و سربلندی در جهان طنین انداز می شود، خاطرنشان کرد: دولت مکرون به زودی سقوط می کند.

وی با اشاره به 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی، ادامه داد: امام خمینی از این اقدام انقلابی جوانان کشور حمایت کردند اما دولت موقت در آن زمان به جهت آنکه گرایشات لیبرالی داشت از این موضوع ناراحت و گلایه مند بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه ما در تولید روغن مشکلی نداریم اما مشخص نیست که چرا کمیاب شده است، اظهار داشت: این موضوع باعث نگرانی مردم شده و مسئولان باید فکری جدی برای آن کنند.

آیت الله فلاحتی از فروشندگان کالاهای اساسی مردم خواست که در شرایط فعلی جامعه، از احتکار اجناس خودداری کنند و همواره خدا را در نظر بگیرند و افزود: طبق روایات اگر کسی مؤمنی را آزار دهد در واقع خدا را آزار داده است.

وی با بیان اینکه اگر مسئولان به همان اندازه که برای کرونا دغدغه داشتند، نگران بازار ارز هم بودند، وضعیت فعلی به وجود نمی آمد، گفت: نظارت ها در بازار کم شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی اقلام اساسی زیبنده جامعه اسلامی نیست/ ضرورت تشدید نظارت ها بر بازار

گرانی اقلام اساسی زیبنده جامعه اسلامی نیست/ ضرورت تشدید نظارت ها بر بازار