مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 10:052020-10-30اقتصادي

یارانه بیمه نانوایان قطع نشده/ سهم فارس 4 میلیارد تومان


مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس با تکذیب شایعه ی حذف حق بیمه سهم کارفرمایان صنف نانوا، یارانه اختصاص یافته به اعضای این صنف را قابل توجه و تاثیرگذار و پوشش بیمه ای این صنف در فارس را کامل دانست.

- ایسنا/فارس مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس با تکذیب شایعه ی حذف حق بیمه سهم کارفرمایان صنف نانوا، یارانه اختصاص یافته به اعضای این صنف را قابل توجه و تاثیرگذار و پوشش بیمه ای این صنف در فارس را کامل دانست.

ابراهیم کشاورز با اشاره به تعامل تامین اجتماعی با کارگاه های درحال فعالیت تعامل خوبی برای حمایت از تولید و اشتغال دارد، گفت: 2425 واحد خبازی در استان فارس فعال است و جمعا 7275 نفر با میانگین 3 نفر نیروی شاغل در هر کارگاه، مشغول به کار و تحت پوشش این بیمه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی فارس، کشاورز با تکذیب شایعه حذف کمک دولت بابت حق بیمه سهم کارفرمایان واحدهای خبازی، افزود: خبازی های فعال دراستان فارس از یارانه های تعیین شده در قانون بصورت ویژه برخوردارهستند وحمایت از این واحدهای کارگری در دستور کار این سازمان قرار دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی فارس گفت: جمع کل حق بیمه ماهیانه واحدهای خبازی 7میلیارد تومان است که از این مبلغ4 میلیارد و 700میلیون تومان بعنوان یارانه از سوی دولت تامین می شود و این رقم قابل تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه بیمه نانوایان قطع نشده/ سهم فارس 4 میلیارد تومان

یارانه بیمه نانوایان قطع نشده/ سهم فارس 4 میلیارد تومان